LASKE VESIPETO IRTI
Paino on nopeuden pahin vihollinen. Siksi kilpa-autotkin ovat keveitä ja pieniä. Sama koskee myös perämoottoreita. Toisaalta teho on hieno asia, ja paljon sitä kevyessä paketissa vasta hienoa onkin!
Suzukin DF140-mallin teho-paino-suhde on parempi kuin minkään toisen saman teholuokan sarjavalmistetun nelitahtiperämoottorin. Moottorissa on kaksi nokka-akselia ja neljä venttiiliä sylinteriä kohti, vesijäähdytteinen imusarja ja syöttöjärjestelmä, öljyn jäähdytysjärjestelmä lämmönvaihtimella, ilmajäähdytteinen 40A-laturi sekä laajempi ilmanotto moottorin tehon maksimoimiseksi.
Polttoaineen digitaalinen Multipoint-monipisteruiskutus takaa taloudellisuuden ja hyötysuhteen kannalta aina parhaan mahdollisen polttoaine-ilma-seoksen.
Ylivertainen polttoainetalous ja suorituskyky
Edistyksellisen polttoaineen Lean Burn -hallintajärjestelmän ansiosta kaikissa perämoottoreissamme on erinomainen polttoainetalous suorituskyvystä tinkimättä. Jälleen eräs esimerkki Suzukin suunnitteluosaamisesta.
Innovatiivista tekniikkaa
DF140A-, DF115A- ja DF100A-malleissa on happianturin takaisinkytkentäjärjestelmä, joka tuottaa puhtaamman ja vakaamman päästötason. DF140A- ja DF115Amalleissa on myös nakutusanturi, joka havaitsee poikkeavat palotapahtumat ja säätää moottoria niin, että se käy tasaisesti ja tehokkaasti.
Suzuki Troll Mode System:
Uistelunopeudensäädin saatavana tähän malliin.
Säätöalue tyhjäkäynnistä - 1200 r/min
Suzuki Keyless järjestelmä:
Avaimeton käynnistysjärjestelmä, joka toimii käynnistyksenestojärjestelmänä varkauksien ehkäisemiseksi.
Moottori: | Nelitahtinen DOCH, 4 sylinteriä |
Sylinteritilavuus: | 2044 cm³ |
Rikipituus: | L 508 mm, X 635 mm |
Sylinterimitat: | 86 x 88 mm |
Suurin antoteho: | 103 kW |
Kierroslukualue täydella kaasulla: | 5600-6200 r/min |
Polttoaineen syöttöjärjestelmä: | Vaiheistettu elektroninen monipistepolttoainesuihkutus |
Latausteho: | 12V-40A |
Käynnistys: | Sähköinen |
Polttoaine: | Lyijytön bensiini |
Öljypohjan tilavuus: | 5,5 litraa |
Vaihteisto: | E-V-P |
Vältyssuhde: | 2,59:1 |
Trimmi: | Sähköinen trimmi ja kallistus |
Paino: | ATL 179,0 kg, ATX 184,0 kg |