Uusi tarjouspyyntö

« Takaisin

SUZUKI DF 140

LASKE VESIPETO IRTI

Paino on nopeuden pahin vihollinen. Siksi kilpa-autotkin ovat keveitä ja pieniä. Sama koskee myös perämoottoreita. Toisaalta teho on hieno asia, ja paljon sitä kevyessä paketissa vasta hienoa onkin!

Suzukin DF140-mallin teho-paino-suhde on parempi kuin minkään toisen saman teholuokan sarjavalmistetun nelitahtiperämoottorin. Moottorissa on kaksi nokka-akselia ja neljä venttiiliä sylinteriä kohti, vesijäähdytteinen imusarja ja syöttöjärjestelmä, öljyn jäähdytysjärjestelmä lämmönvaihtimella, ilmajäähdytteinen 40A-laturi sekä laajempi ilmanotto moottorin tehon maksimoimiseksi.

Polttoaineen digitaalinen Multipoint-monipisteruiskutus takaa taloudellisuuden ja hyötysuhteen kannalta aina parhaan mahdollisen polttoaine-ilma-seoksen.

Ylivertainen polttoainetalous ja suorituskyky

Edistyksellisen polttoaineen Lean Burn -hallintajärjestelmän ansiosta kaikissa perämoottoreissamme on erinomainen polttoainetalous suorituskyvystä tinkimättä. Jälleen eräs esimerkki Suzukin suunnitteluosaamisesta.

Innovatiivista tekniikkaa

DF140A-, DF115A- ja DF100A-malleissa on happianturin takaisinkytkentäjärjestelmä, joka tuottaa puhtaamman ja vakaamman päästötason. DF140A- ja DF115Amalleissa on myös nakutusanturi, joka havaitsee poikkeavat palotapahtumat ja säätää moottoria niin, että se käy tasaisesti ja tehokkaasti.

 

Suzuki Troll Mode System:   

Uistelunopeudensäädin saatavana tähän malliin.

Säätöalue tyhjäkäynnistä - 1200 r/min

 

Suzuki Keyless järjestelmä:   

Avaimeton käynnistysjärjestelmä, joka toimii käynnistyksenestojärjestelmänä varkauksien ehkäisemiseksi.

Lue lisää »

Asiakkaan tiedot