LASKE VESIPETO IRTI
Paino on nopeuden pahin vihollinen. Siksi kilpa-autotkin ovat keveitä ja pieniä. Sama koskee myös perämoottoreita. Toisaalta teho on hieno asia, ja paljon sitä kevyessä paketissa vasta hienoa onkin!
Suzukin DF140-mallin teho-paino-suhde on parempi kuin minkään toisen saman teholuokan sarjavalmistetun nelitahtiperämoottorin. Moottorissa on kaksi nokka-akselia ja neljä venttiiliä sylinteriä kohti, vesijäähdytteinen imusarja ja syöttöjärjestelmä, öljyn jäähdytysjärjestelmä lämmönvaihtimella, ilmajäähdytteinen 40A-laturi sekä laajempi ilmanotto moottorin tehon maksimoimiseksi.
Polttoaineen digitaalinen Multipoint-monipisteruiskutus takaa taloudellisuuden ja hyötysuhteen kannalta aina parhaan mahdollisen polttoaine-ilma-seoksen.
Ylivertainen polttoainetalous ja suorituskyky
Edistyksellisen polttoaineen Lean Burn -hallintajärjestelmän ansiosta kaikissa perämoottoreissamme on erinomainen polttoainetalous suorituskyvystä tinkimättä. Jälleen eräs esimerkki Suzukin suunnitteluosaamisesta.
Innovatiivista tekniikkaa
DF140A-, DF115A- ja DF100A-malleissa on happianturin takaisinkytkentäjärjestelmä, joka tuottaa puhtaamman ja vakaamman päästötason. DF140A- ja DF115Amalleissa on myös nakutusanturi, joka havaitsee poikkeavat palotapahtumat ja säätää moottoria niin, että se käy tasaisesti ja tehokkaasti.
Suzuki Troll Mode System:
Uistelunopeudensäädin saatavana tähän malliin.
Säätöalue tyhjäkäynnistä - 1200 r/min
Suzuki Keyless järjestelmä:
Avaimeton käynnistysjärjestelmä, joka toimii käynnistyksenestojärjestelmänä varkauksien ehkäisemiseksi.