SUZUKI DF 140

DF140ATL

LASKE VESIPETO IRTI

Paino on nopeuden pahin vihollinen. Siksi kilpa-autotkin ovat keveitä ja pieniä. Sama koskee myös perämoottoreita. Toisaalta teho on hieno asia, ja paljon sitä kevyessä paketissa vasta hienoa onkin!

Suzukin DF140-mallin teho-paino-suhde on parempi kuin minkään toisen saman teholuokan sarjavalmistetun nelitahtiperämoottorin. Moottorissa on kaksi nokka-akselia ja neljä venttiiliä sylinteriä kohti, vesijäähdytteinen imusarja ja syöttöjärjestelmä, öljyn jäähdytysjärjestelmä lämmönvaihtimella, ilmajäähdytteinen 40A-laturi sekä laajempi ilmanotto moottorin tehon maksimoimiseksi.

Polttoaineen digitaalinen Multipoint-monipisteruiskutus takaa taloudellisuuden ja hyötysuhteen kannalta aina parhaan mahdollisen polttoaine-ilma-seoksen.

Ylivertainen polttoainetalous ja suorituskyky

Edistyksellisen polttoaineen Lean Burn -hallintajärjestelmän ansiosta kaikissa perämoottoreissamme on erinomainen polttoainetalous suorituskyvystä tinkimättä. Jälleen eräs esimerkki Suzukin suunnitteluosaamisesta.

Innovatiivista tekniikkaa

DF140A-, DF115A- ja DF100A-malleissa on happianturin takaisinkytkentäjärjestelmä, joka tuottaa puhtaamman ja vakaamman päästötason. DF140A- ja DF115Amalleissa on myös nakutusanturi, joka havaitsee poikkeavat palotapahtumat ja säätää moottoria niin, että se käy tasaisesti ja tehokkaasti.

 

Suzuki Troll Mode System:   

Uistelunopeudensäädin saatavana tähän malliin.

Säätöalue tyhjäkäynnistä - 1200 r/min

 

Suzuki Keyless järjestelmä:   

Avaimeton käynnistysjärjestelmä, joka toimii käynnistyksenestojärjestelmänä varkauksien ehkäisemiseksi.

Moottori: Nelitahtinen DOCH, 4 sylinteriä
Sylinteritilavuus: 2044 cm³
Rikipituus: L 508 mm, X 635 mm
Sylinterimitat: 86 x 88 mm
Suurin antoteho: 103 kW
Kierroslukualue täydella kaasulla: 5600-6200 r/min
Polttoaineen syöttöjärjestelmä: Vaiheistettu elektroninen monipistepolttoainesuihkutus
Latausteho: 12V-40A
Käynnistys: Sähköinen
Polttoaine: Lyijytön bensiini
Öljypohjan tilavuus: 5,5 litraa
Vaihteisto: E-V-P
Vältyssuhde: 2,59:1
Trimmi: Sähköinen trimmi ja kallistus
Paino: ATL 179,0 kg, ATX 184,0 kg