NMMA:n innovaatiopalkinnolla kruunatut Suzuki DF40 ja DF50 antavat sinun keskittyä täydellä sydämellä siihen, miksi vesille lähditkin.
Suunnittelijoidemme mielestä käyttäjällä on vapaus olla ajattelematta tekniikan olemassaoloa. Riittää, kun tiedät, että Suzuki-perämoottorisi käynnistyy aina, kulkee hyvin ja kestää kauan. Mikä parasta, se tarvitsee vain vähän huolenpitoa.
Jos kuitenkin mielit tietää, miksi Suzuki DF40:n ominaisuudet ovat omaa luokkaansa, ja miksi sähköisellä polttoainesuihkutuksella varustetut moottorit ovat todellinen teknologinen mullistus kategoriassaan, tässä muutama hyvä syy: 941 cm³:n kokonaissylinteritilavuus, kolme sylinteriä rivissä, kaksi nokka-akselia ja neljä venttiiliä sylinteriä kohti ketjuvoimansiirrolla; jaksottainen Multipointruiskutusjärjestelmä, täysin transistoroitu sytytys sekä laihaseostekniikka.
DF40-moottorissa on myös ainutlaatuinen monitoiminen kierroslukumittari, hälytysjärjestelmä öljynpaineen ja moottorin toimintalämpötilan hallitsemiseksi sekä ohjelmoitu huoltoilmoitusjärjestelmä jatkuvan hallinnan takaamiseksi.
Kaikkien Suzuki-perämoottoreiden tavoin DF40 täyttää tiukat maailmanlaajuiset päästövaatimukset.
Tämän kehittyneen teknologian ansiosta Suzuki DF40 on valittu avustavien veneiden moottoriksi Lontoon vuoden 2012 olympialaisten ja paralympialaisten ragattaan.
Moottori: | Nelitahtinen DOCH, 3 sylinteriä |
Sylinteritilavuus: | 941 cm³ |
Rikipituus: | L 508 mm |
Sylinterimitat: | 71 x 68,6 mm |
Suurin antoteho: | 29,4 kW |
Kierroslukualue täydella kaasulla: | 5000-6000 r/min |
Polttoaineen syöttöjärjestelmä: | Vaiheittainen elektroninen polttoaineen monipistesuihkutus |
Latausteho: | 12V-19A |
Käynnistys: | Sähköinen |
Polttoaine: | Lyijytön bensiini |
Öljypohjan tilavuus: | 2,7 litraa |
Vaihteisto: | E-V-P |
Vältyssuhde: | 2,27:1 |
Trimmi: | Sähköinen trimmi ja kallistus |
Paino: | 104,0 kg |