PALKITTUA V6-VOIMAA
Käynnistä Suzuki DF250 ja päästä komennossasi oleva villihevoslauma irti aalloille. Huomaat heti, miksi Suzukin V6-mallit on kruunattu neljällä teollisuuden myöntämällä innovaatiopalkinnolla.
Kahdella yläpuolisella nokka-akselilla ja neljällä venttiilillä/sylinteri varustetuissa V6-moottoreissa on paljon teknologisia uudistuksia, jotka ovat hyvässä sopusoinnussa keskenään. Erittäin kapea V-sylinterilohko 55 asteen kulmalla antaa veneelle optimaalisen tasapainon ja suorituskyvyn.
SUZUKI SELECTIVE ROTATION
Tämä innovatiivinen tekniikka, joka esiteltiin maailman ensimmäisenä DF300AP-mallissa ja uudessa DF250AP-mallissa, mahdollistaa saman moottorin käyttämisen normaaliin tapaan myötäpäivään tai vastakiertotilassa (vastapäivään) lisävarusteisella kytkimellä ja vastakiertopotkurilla, jolloin moottori on entistäkin monikäyttöisempi.
SUZUKI PRECISION CONTROL
DF250AP-malleissa on lisäksi elektroninen drive-by-wire-ohjausjärjestelmämme, joka antaa pehmeän, tarkan ohjauksen ja nopeat täsmälliset vaihdot.
Suzuki Troll Mode System:
Uistelunopeudensäädin saatavana tähän malliin.
Säätöalue tyhjäkäynnistä - 1200 r/min
Moottori: | 4-vaiheinen DOCH, V6 55/aste/ kulmassa |
Sylinteritilavuus: | 4028 cm³ |
Rikipituus: | TX 635 mm, TXX 762 mm |
Sylinterimitat: | 98 x 89 mm |
Suurin antoteho: | 184 kW |
Kierroslukualue täydella kaasulla: | 5500-6100 r/min |
Polttoaineen syöttöjärjestelmä: | Vaiheistettu elektroninen monipistepolttoainesuihkutus |
Latausteho: | 12V-54A |
Käynnistys: | Sähköinen |
Polttoaine: | Lyijytön bensiini |
Öljypohjan tilavuus: | 8,0 litraa |
Vaihteisto: | E-V-P sähköinen hallinta |
Vältyssuhde: | 2.08:1 |
Trimmi: | Sähköinen trimmi ja kallistus |
Paino: | TX 274,0 kg, TXX 279,0 kg |