VÄKEVÄÄ SUORITUSKYKYÄ VESILLE
Suzuki DF100 tarjoaa vaativalle veneilijälle ja kalastajalle uskomatonta kiihtyvyyttä yhdistettynä ennennäkemättömään taloudellisuuteen kompaktissa ja kevyessä kuoressa.
Moottori perustuu neljään rivissä olevaan sylinteriin, joiden kokonaisiskutilavuus on 2 044 cm³. Lukuisat muotoiluun ja tekniikkaan liittyvät oivallukset rajoittavat moottorin kokoa sekä painoa, ja tekevät moottorista samalla erityisen suorituskykyisen - tyylikkyyttä unohtamatta.
Kestävä edelläkävijä
Moottori- ja voimansiirtoakselin välillä olevan kulmavaihteen ansiosta moottori mahdollistaa peräpeilin painojaon oikean tasapainoituksen, taaten näin optimaalisen painopisteen ja pienentäen perämoottorin kokoa.
Moottorissa on kaksi nokka-akselia, neljä venttiiliä sylinteriä kohden ketjuvoimansiirrolla ja hydraulinen kiristin. Kaikissa voimansiirtokomponenteissa on öljyvoitelu, joka takaa osien kestävyyden. Siirtojärjestelmä moottori- ja voimansiirtoakselin välillä mahdollistaa nokka-akselien hammaspyörien koon pienentämisen, jolloin venttiilien kulmat ja moottorin koko pienenevät.
Välityssuhde on 2.59:1. Sen ansiosta moottorissa voidaan käyttää halkaisijaltaan ja nousultaan suuria potkureita, jolloin saavutetaan erinomainen kiihtyvyys ja loppunopeus.
Ylivertainen polttoainetalous ja suorituskyky
Edistyksellisen polttoaineen Lean Burn -hallintajärjestelmän ansiosta kaikissa perämoottoreissamme on erinomainen polttoainetalous suorituskyvystä tinkimättä. Jälleen eräs esimerkki Suzukin suunnitteluosaamisesta.
Innovatiivista tekniikkaa
DF140A-, DF115A- ja DF100A-malleissa on happianturin takaisinkytkentäjärjestelmä, joka tuottaa puhtaamman ja vakaamman päästötason. DF140A- ja DF115Amalleissa on myös nakutusanturi, joka havaitsee poikkeavat palotapahtumat ja säätää moottoria niin, että se käy tasaisesti ja tehokkaasti.
Suzuki Troll Mode System:
Uistelunopeudensäädin saatavana tähän malliin.
Säätöalue tyhjäkäynnistä - 1200 r/min
Suzuki Keyless järjestelmä:
Avaimeton käynnistysjärjestelmä, joka toimii käynnistyksenestojärjestelmänä varkauksien ehkäisemiseksi.
Moottori: | Nelitahtinen DOCH, 4 sylinteriä |
Sylinteritilavuus: | 2044 cm³ |
Rikipituus: | L 508 mm, X 635 mm |
Sylinterimitat: | 84 x 88 mm |
Suurin antoteho: | 73,5 kW |
Kierroslukualue täydella kaasulla: | 5000-6000 r/min |
Sytytysjärjestelmä: | Vaiheistettu elektroninen monipistepolttoainesuihkutus |
Latausteho: | 12V-40A |
Käynnistys: | Sähköinen |
Polttoaine: | Lyijytön bensiini |
Öljypohjan tilavuus: | 5,5 litraa |
Vaihteisto: | E-V-P |
Vältyssuhde: | 2,59:1 |
Trimmi: | Sähköinen trimmi ja kallistus |
Paino: | ATL 182,0 kg, ATX 187,0 kg |